Blog

Nowe dynamiczne reklamy rozszerzone (DSA)

W zeszłym roku Google wprowadziło nowe reklamy rozszerzone, które pozwalały na umieszczenie większej ilości tekstu w reklamie, jednak dynamiczne reklamy tekstowe (DSA) wciąż działały według starych zasad. Wielu użytkowników korzystających z reklam DSA czekało więc na wprowadzenie nowego formatu również do tych reklam i się doczekało :)

Eksport danych o składowych wyniku jakości słów kluczowych na koncie AdWords

Skrypty AdWords nie muszą być skomplikowane. Dowodzi tego poniższy skrypt, który zawiera dosłownie trzy linijki kodu, a pozwala błyskawicznie wyeksportować do arkuszy Google dane o składowych wyników jakości słów kluczowych na koncie AdWords. Sprawdź, jakie to proste!

Ile kosztuje kliknięcie w Google AdWords

Płatność za kliknięcie to najpopularniejszy, ale nie jedyny model płatności w coraz bardziej popularnych na polskim rynku kampaniach Google AdWords. Ile tak naprawdę kosztuje kliknięcie w Google AdWords? Dowiesz się z lektury naszego artykułu!

Dostęp do wielu kont AdWords na jednym adresie email bez MCK

Od teraz można zapraszać do współdzielenia konta AdWords również użytkowników, którzy posiadają już konto AdWords na swoim adresie email. 

Jak w AdWords pobrać raport skuteczności produktów w kampanii zakupowej

Większość raportów, które przeglądasz w panelu AdWords, posiada możliwość pobrania poprzez kliknięcie ikony "Pobierz raport" znajdującej się pod nazwami kart obok ikony wykresu. Niestety takiej możliwości nie posiada karta Produkty. Czy w takim razie istnieje możliwość pobrania raportu skuteczności dla produktów w kampaniach zakupowych? 

Jak rozpocząć pracę ze skryptami AdWords

Skrypty AdWords dają Ci niemal takie możliwości jak AdWords API i nie wymagają specjalistycznej wiedzy programistycznej i dodatkowych zasobów. Możesz zacząć pracę ze skryptami niemal od razu i uruchomić swój pierwszy skrypt w mniej niż 5 minut. Sprawdź jak to zrobić i poznaj Skrypty AdWords.

Wstrzymywanie wszystkich kampanii na koncie po osiągnięciu limitu wydatków od określonej daty

Ten skrypt pozwoli Ci na automatyczne sprawdzanie poziomu wydatków wszystkich kampanii na koncie AdWords od określonej daty początkowej do dnia dzisiejszego i wstrzymanie wszystkich kampanii, gdy wydatki osiągną określony przez Ciebie pułap. 

Jak liczony jest średni czas spędzony na stronie w Google Analytics

Czy średni czas spędzony na stronie może być większy niż średni czas trwania sesji? Dane w Google Analytics wskazują, że jest to możliwe, ale czy te dane są poprawne? I jeżeli tak, to w jaki sposób należy to interpretować? 

Konfiguracja celów w Google Analytics na podstawie miejsca docelowego

Jedną z podstawowych metod konfigurowania celów w Google Analytics jest definiowanie ich na podstawie odwiedzonej przez Internauty strony - czyli w oparciu o miejsce docelowe. Dziś pokażemy jak prawidłowo konfigurować cele na podstawie adresów URL i jak testować poprawność konfiguracji.

AdWords nie działa, czyli dlaczego kampanie AdWords są nieskuteczne

AdWords nie działa! Takie słowa bardzo często słyszę od osób, które próbują prowadzić kampanie Google AdWords samodzielnie nie mając odpowiedniego przygotowania i wiedzy. Sam też kiedyś uważałem, że AdWords nie działa i jest to wyrzucanie pieniędzy w błoto. Co jest powodem, że AdWords nie działa? Dowiesz się z tego artykułu!