Blog

Co oznaczają poszczególne metryki w ulepszonym e-commerce w Google Analytics

Przeglądając raporty dotyczące ulepszonego e-commerce w Google Analytics i analizując dane można dojść do błędnych wniosków, a to wszystko przez nie do końca zrozumiałe nazewnictwo poszczególnych metryk. O ile nazwa "wyświetlenia produktu na liście" nie budzi żadnych wątpliwości o tyle "Kupione produkty" nie jednego wprowadzi w błąd. Dziś zajmiemy się rozszyfrowaniem znaczenia poszczególnych metryk w ulepszonym e-commerce w Google Analytics.

Śledzenie transakcji (e-commerce) w Google Analytics z wykorzystaniem gtag.js - część 2

W poprzednim artykule pisałem o tym w jaki sposób przesyłać do Google Analytics podstawowe informacje dot. transakcji z wykorzystaniem nowego kodu gtag.js. Dziś nieco bardziej rozbudowany przykład, który pozwoli Ci przesyłać informację nie tylko o samej transakcji, ale również sprzedanych produktach.

Śledzenie transakcji (e-commerce) w Google Analytics z wykorzystaniem gtag.js - część 1

W przypadku prowadzenia sklepu internetowego jedną z kluczowych rzeczy, jaką powinniśmy śledzić na stronie, są transakcje. Dziś pokażę w jaki sposób skonfigurować śledzenie transakcji e-commerce dla Google Analytics z wykorzystaniem nowej składni kodu gtag.js

Ile kosztują linki sponsorowane w Google?

Linki sponsorowane w Google to najszybszy sposób dla wielu firm by pokazać swoją stronę światu i dotrzeć do potencjalnych klientów. Wiele osób zadaje sobie jednak pytanie ile kosztują linki sponsorowane w Google? Dziś postaramy się przybliżyć ten temat osobom, które nie miały wcześniej żadnych doświadczeń z programem reklamowym Google AdWords.

Nowe dynamiczne reklamy rozszerzone (DSA)

W zeszłym roku Google wprowadziło nowe reklamy rozszerzone, które pozwalały na umieszczenie większej ilości tekstu w reklamie, jednak dynamiczne reklamy tekstowe (DSA) wciąż działały według starych zasad. Wielu użytkowników korzystających z reklam DSA czekało więc na wprowadzenie nowego formatu również do tych reklam i się doczekało :)

Eksport danych o składowych wyniku jakości słów kluczowych na koncie AdWords

Skrypty AdWords nie muszą być skomplikowane. Dowodzi tego poniższy skrypt, który zawiera dosłownie trzy linijki kodu, a pozwala błyskawicznie wyeksportować do arkuszy Google dane o składowych wyników jakości słów kluczowych na koncie AdWords. Sprawdź, jakie to proste!

Ile kosztuje kliknięcie w Google AdWords

Płatność za kliknięcie to najpopularniejszy, ale nie jedyny model płatności w coraz bardziej popularnych na polskim rynku kampaniach Google AdWords. Ile tak naprawdę kosztuje kliknięcie w Google AdWords? Dowiesz się z lektury naszego artykułu!

Dostęp do wielu kont AdWords na jednym adresie email bez MCK

Od teraz można zapraszać do współdzielenia konta AdWords również użytkowników, którzy posiadają już konto AdWords na swoim adresie email. 

Jak w AdWords pobrać raport skuteczności produktów w kampanii zakupowej

Większość raportów, które przeglądasz w panelu AdWords, posiada możliwość pobrania poprzez kliknięcie ikony "Pobierz raport" znajdującej się pod nazwami kart obok ikony wykresu. Niestety takiej możliwości nie posiada karta Produkty. Czy w takim razie istnieje możliwość pobrania raportu skuteczności dla produktów w kampaniach zakupowych? 

Jak rozpocząć pracę ze skryptami AdWords

Skrypty AdWords dają Ci niemal takie możliwości jak AdWords API i nie wymagają specjalistycznej wiedzy programistycznej i dodatkowych zasobów. Możesz zacząć pracę ze skryptami niemal od razu i uruchomić swój pierwszy skrypt w mniej niż 5 minut. Sprawdź jak to zrobić i poznaj Skrypty AdWords.