Nowe dynamiczne reklamy rozszerzone (DSA)


Ilość ocen: 1515 Średnia ocena: 4.84/5

W zeszłym roku Google wprowadziło nowe reklamy rozszerzone, które pozwalały na umieszczenie większej ilości tekstu w reklamie, jednak dynamiczne reklamy tekstowe (DSA) wciąż działały według starych zasad. Wielu użytkowników korzystających z reklam DSA czekało więc na wprowadzenie nowego formatu również do tych reklam i się doczekało :)

Nowe dynamiczne reklamy w wyszukiwarce (DSA)

Teraz w reklamie DSA aż 80 znaków na treść reklamy

Dzięki wprowadzeniu reklam rozszerzonych dla formatu DSA od teraz będzie nam łatwiej stworzyć reklamę, gdyż mamy do dyspozycji 80 znaków na treść reklamy, a nie jak to było do tej pory 70 znaków.

Różnica to wprawdzie tylko 10 znaków, ale pamiętajmy, że możemy je wprowadzić w jednym polu zamiast w dwóch polach po 35 znaków, a to daje dużo większą elastyczność i swobodę przy tworzeniu reklam.

Wyświetlany URL również dynamiczny

Oprócz zmian w sposobie wprowadzania tekstu reklamy jest również zmiana w wyświetlanym adresie URL. W przypadku starej reklamy wyświetlany URL był wprowadzany ręcznie, natomiast dla nowego formatu jest on również generowany dynamicznie.

Ta zmiana powinna jeszcze bardziej uatrakcyjnić reklamy DSA i zwiększyć ich skuteczność gdyż zamiast jednego stałego wyświetlanego adresu URL wpisanego "na sztywno" w reklamie, który nie zawsze w przypadku starego formatu mógł okazać się najbardziej odpowiedni i dopasowany do wyszukiwanej przez Internautów frazy, w tym przypadku zostanie on wygenerowany dynamicznie na podstawie końcowego dynamicznego adresu URL reklamy.

Masz pytania? Chcesz skorzystać z naszych usług?

Wyślij formularz kontaktowy

lub zadzwoń do nas:

602-529-691

Nasi eksperci z chęcią odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania i pomogą Ci przeanalizować Twoje potrzeby!