Nowe dynamiczne reklamy rozszerzone (DSA)


Ilość ocen: 68 Średnia ocena: 4.79/5
Polecaj to innym: 

W zeszłym roku Google wprowadziło nowe reklamy rozszerzone, które pozwalały na umieszczenie większej ilości tekstu w reklamie, jednak dynamiczne reklamy tekstowe (DSA) wciąż działały według starych zasad. Wielu użytkowników korzystających z reklam DSA czekało więc na wprowadzenie nowego formatu również do tych reklam i się doczekało :)

Nowe dynamiczne reklamy w wyszukiwarce (DSA)

Teraz w reklamie DSA aż 80 znaków na treść reklamy

Dzięki wprowadzeniu reklam rozszerzonych dla formatu DSA od teraz będzie nam łatwiej stworzyć reklamę, gdyż mamy do dyspozycji 80 znaków na treść reklamy, a nie jak to było do tej pory 70 znaków.

Różnica to wprawdzie tylko 10 znaków, ale pamiętajmy, że możemy je wprowadzić w jednym polu zamiast w dwóch polach po 35 znaków, a to daje dużo większą elastyczność i swobodę przy tworzeniu reklam.

Wyświetlany URL również dynamiczny

Oprócz zmian w sposobie wprowadzania tekstu reklamy jest również zmiana w wyświetlanym adresie URL. W przypadku starej reklamy wyświetlany URL był wprowadzany ręcznie, natomiast dla nowego formatu jest on również generowany dynamicznie.

Ta zmiana powinna jeszcze bardziej uatrakcyjnić reklamy DSA i zwiększyć ich skuteczność gdyż zamiast jednego stałego wyświetlanego adresu URL wpisanego "na sztywno" w reklamie, który nie zawsze w przypadku starego formatu mógł okazać się najbardziej odpowiedni i dopasowany do wyszukiwanej przez Internautów frazy, w tym przypadku zostanie on wygenerowany dynamicznie na podstawie końcowego dynamicznego adresu URL reklamy.

Masz pytania? Chcesz skorzystać z naszych usług?

Wyślij formularz kontaktowy

lub zadzwoń do nas:

71 30-70-610

Nasi eksperci z chęcią odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania i pomogą Ci przeanalizować Twoje potrzeby!

Opublikowane przez:

O autorze

Tomasz Ciepłucha

Cześć, nazywam się Tomasz Ciepłucha i jestem Certyfikowanym specjalistą AdWords i Analytics, ekspertem na forum reklamodawców Google oraz Certyfikowanym Trenerem Google AdWords.

Jeżeli szukasz pomocy w zakresie prowadzenia kampanii AdWords, konfiguracji lub wdrożenia Google Analytics, możliwości i wykorzystania GTM (Menedżera Tagów Google) lub pisania skryptów AdWords to zapraszam do kontaktu ze mną!

Google+ Dodaj mnie do kręgów na Google+

YouTube Zasubskrybuj mój kanał na YouTube!

Lista komentarzy

Michał
Ciekawe zmiany ale wydają się tylko i wyłącznie kosmetyczne. Nie jestem pewny czy klienci zwrócą, aż taką uwagę na url.
Tomek
Jestem przekonany, że Google testowało to rozwiązanie przed wprowadzeniem i na pewno gdy w reklamie w wyświetlanym adresie pojawia się coś, co jest bardziej dopasowane do zapytania internauty, to takie reklamy są chętniej klikane.
P.S.
Pozdrowienia dla Kamila :)

Twoja opinia jest dla nas cenna!