Google AdWords

Koniec rozszerzonych reklam tekstowych

Właśnie Google ogłosiło, że 30 czerwca 2022 r. utracimy możliwość tworzenia i edytowania rozszerzonych reklam tekstowych. Co to oznacza w praktyce i jak się do tego przygotować?

Partnerzy wyszukiwania, Maks. CPC i rzeczywisty koszt kliknięcia

Korzystasz w swoich kampaniach Google Ads kierowanych na sieć wyszukiwania ze śledzenia konwersji i ręcznego określania stawek CPC? Uważaj na partnerów w sieci wyszukiwania, gdyż koszt kliknięcia może kilkukrotnie przekroczyć określoną przez Ciebie stawkę!

Ile kosztują linki sponsorowane w Google?

Linki sponsorowane w Google to najszybszy sposób dla wielu firm by pokazać swoją stronę światu i dotrzeć do potencjalnych klientów. Wiele osób zadaje sobie jednak pytanie ile kosztują linki sponsorowane w Google? Dziś postaramy się przybliżyć ten temat osobom, które nie miały wcześniej żadnych doświadczeń z programem reklamowym Google AdWords.

Nowe dynamiczne reklamy rozszerzone (DSA)

W zeszłym roku Google wprowadziło nowe reklamy rozszerzone, które pozwalały na umieszczenie większej ilości tekstu w reklamie, jednak dynamiczne reklamy tekstowe (DSA) wciąż działały według starych zasad. Wielu użytkowników korzystających z reklam DSA czekało więc na wprowadzenie nowego formatu również do tych reklam i się doczekało :)

Ile kosztuje kliknięcie w Google AdWords

Płatność za kliknięcie to najpopularniejszy, ale nie jedyny model płatności w coraz bardziej popularnych na polskim rynku kampaniach Google AdWords. Ile tak naprawdę kosztuje kliknięcie w Google AdWords? Dowiesz się z lektury naszego artykułu!

Dostęp do wielu kont AdWords na jednym adresie email bez MCK

Od teraz można zapraszać do współdzielenia konta AdWords również użytkowników, którzy posiadają już konto AdWords na swoim adresie email. 

Jak w AdWords pobrać raport skuteczności produktów w kampanii zakupowej

Większość raportów, które przeglądasz w panelu AdWords, posiada możliwość pobrania poprzez kliknięcie ikony "Pobierz raport" znajdującej się pod nazwami kart obok ikony wykresu. Niestety takiej możliwości nie posiada karta Produkty. Czy w takim razie istnieje możliwość pobrania raportu skuteczności dla produktów w kampaniach zakupowych? 

AdWords nie działa, czyli dlaczego kampanie AdWords są nieskuteczne

AdWords nie działa! Takie słowa bardzo często słyszę od osób, które próbują prowadzić kampanie Google AdWords samodzielnie nie mając odpowiedniego przygotowania i wiedzy. Sam też kiedyś uważałem, że AdWords nie działa i jest to wyrzucanie pieniędzy w błoto. Co jest powodem, że AdWords nie działa? Dowiesz się z tego artykułu!

Reklamuj się skutecznie dzięki Google AdWords

Chcesz skutecznie reklamować się w wyszukiwarce Google? Przyjdź na szkolenie Google AdWords we Wrocławiu prowadzone przez Certyfikowanego Trenera Google! Poznaj tajniki budowania kampanii reklamowych i dowiedz się jak mierzyć ich skuteczność i dokonywać ich optymalizacji.

Jak współdzielić listy remarketingowe w AdWords poprzez MCK

Udostępnianie list remarketingowych z jednego konta AdWords dla innego jeszcze do niedawna było absolutnie nie do pomyślenia. Od jakiegoś czasu jednak korzystając z konta MCK możemy tego dokonać. Procedura jest jednak dość zawiła dlatego dziś pokażemy Wam jak możecie zrobić to szybko i bezproblemowo!