Co obejmuje cena za prowadzenie kampanii Google Ads
Opłata za prowadzenie kampanii obejmuje między innymi czynności takie jak:
- monitorowanie skuteczności konta i kluczowych wskaźników efektywności (KPI),
- przegląd raportu wyszukiwanych haseł i dodawanie wykluczających słów kluczowych do list wspólnych, kampanii i grup reklam,
- rozbudowę istniejących grup reklam o nowe słowa kluczowe,
- monitorowanie i poprawę wyników jakości słów kluczowych,
- monitorowanie i poprawę oceny skuteczności reklam,
- podział istniejących grup reklam,
- tworzenie nowych reklam i rozszerzeń,
- dobór optymalnej strategii ustalania stawek w zależności od celów kampanii,
- monitorowanie udziału w wyświetleniach i utraty udziału w wyświetleniach ze względu na budżet i pozycję i sugestie dotyczące zmian budżetów,
- sprawdzanie skuteczności konta w porównaniu z innymi reklamodawcami (analiza aukcji),
- monitorowanie i stosowanie adekwatnych rekomendacji na koncie,
- wdrażanie na koncie nowych rozszerzeń i funkcji reklamowych,
- tworzenie list odbiorców.
Współpracując z nami możesz zawsze liczyć na:
• rzetelną i fachową obsługę Twoich kampanii
(otrzymasz dedykowanego opiekuna będącego wykwalifikowanym specjalistą Google Ads),
• szybkie reagowanie na Twoje prośby i zgłoszenia
(większość tematów załatwiamy od ręki),
• pomoc w zrozumieniu skomplikowanych pojęć i terminów
(chętnie odpowiemy na Twoje pytania i wyjaśnimy Ci, co znaczą poszczególne współczynnik i terminy),
Masz pytania? Chcesz reklamować się w Google?
lub zadzwoń do nas:
Nasi eksperci z chęcią odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania i pomogą Ci przeanalizować Twoje potrzeby!