Co obejmuje cena za prowadzenie kampanii Google Ads

Opłata za prowadzenie kampanii obejmuje między innymi czynności takie jak:

  • monitorowanie skuteczności konta i kluczowych wskaźników efektywności (KPI),
  • przegląd raportu wyszukiwanych haseł i dodawanie wykluczających słów kluczowych do list wspólnych, kampanii i grup reklam,
  • rozbudowę istniejących grup reklam o nowe słowa kluczowe,
  • monitorowanie i poprawę wyników jakości słów kluczowych,
  • monitorowanie i poprawę oceny skuteczności reklam,
  • podział istniejących grup reklam,
  • tworzenie nowych reklam i rozszerzeń,
  • dobór optymalnej strategii ustalania stawek w zależności od celów kampanii,
  • monitorowanie udziału w wyświetleniach i utraty udziału w wyświetleniach ze względu na budżet i pozycję i sugestie dotyczące zmian budżetów,
  • sprawdzanie skuteczności konta w porównaniu z innymi reklamodawcami (analiza aukcji),
  • monitorowanie i stosowanie adekwatnych rekomendacji na koncie,
  • wdrażanie na koncie nowych rozszerzeń i funkcji reklamowych,
  • tworzenie list odbiorców.

Współpracując z nami możesz zawsze liczyć na:

• rzetelną i fachową obsługę Twoich kampanii
(otrzymasz dedykowanego opiekuna będącego wykwalifikowanym specjalistą Google Ads),

• szybkie reagowanie na Twoje prośby i zgłoszenia
(większość tematów załatwiamy od ręki),

• pomoc w zrozumieniu skomplikowanych pojęć i terminów
(chętnie odpowiemy na Twoje pytania i wyjaśnimy Ci, co znaczą poszczególne współczynnik i terminy),

Masz pytania? Chcesz reklamować się w Google?

Wyślij formularz kontaktowy

lub zadzwoń do nas:

602-529-691

Nasi eksperci z chęcią odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania i pomogą Ci przeanalizować Twoje potrzeby!