Szkolenie Google AdWords

Jeżeli chcesz wiedzieć jak od podstaw tworzyć w AdWords skuteczne kampanie reklamowe, umiejętnie je optymalizować i wykorzystywać w tym celu wszystkie dostępne narzędzia zapraszamy Ciebie do Wrocławia na szkolenia z Google AdWords!

Kiedy i gdzie:
27 stycznia 2016 we Wrocławiu, godz. 9:30 - 17:00
(rejestracja na szkolenie została zakończona)
Silver Tower Center, ul. Plac Konstytucji 3 Maja 3

Cena:
600zł netto (od osoby)

Prowadzący:
Tomasz Ciepłucha - Certyfikowany Trener Google AdWords

Zarejestruj się od razu »

Google AdWords to program reklamowy Google, dzięki któremu możesz docierać ze swoją reklamą on-linę do niemal każdego użytkownika sieci poprzez wyszukiwarkę Google oraz w ogromnej ilości stron stanowiących sieć reklamową Google.

O skuteczności kampanii prowadzonych z wykorzystaniem AdWords bardzo często decyduje jednak umiejętność posługiwania się tym narzędziem i znajomość jego funkcji i możliwości. Dlatego warto poznawać AdWords od podstaw z profesjonalnym trenerem.

Dla kogo jest to szkolenie?

Na szkolenie może zapisać się każdy - bez względu na stopień znajomości AdWords i wcześniejsze doświadczenia. W szczególności jednak na szkolenie zapraszamy osoby, które nie miały do tej pory żadnego kontaktu z AdWords i nie dysponują żadną wiedzą w tym zakresie, a chciałyby nauczyć się od podstaw jak skutecznie reklamować się w Google.

W szczególności na szkolenie zapraszamy:

  • właścicieli małych firm, którzy chcą zacząć reklamować się on-line,
  • menedżerów i pracowników działu marketingu,
  • osoby, które twierdzą, że AdWords nie działa :)
  • pracowników/właścicieli firm, które zlecają prowadzenie kampanii firmom zewnętrznym - by móc lepiej zrozumieć ich działania,
  • osoby, które chcą się rozwijać i podnosić swoje kwalifikacje w zakresie reklamy on-line,
  • osoby, które chcą znaleźć pracę jako marketer w agencjach reklamowych.

Czego nauczysz się na szkoleniu?

Wstęp do AdWords

  • czym jest AdWords i dlaczego warto reklamować się w wyszukiwarce Google,
  • gdzie mogą wyświetlać się Twoje reklamy i jak jest zbudowana reklama tekstowa,
  • za co płacisz w AdWords, czym jest aukcja i co decyduje o kolejności wyświetlania reklam,

Zakładanie i konfiguracja konta

  • szybki start - założenie konta i uruchomienie kampanii w 10 minut z użyciem kreatora,
  • zakładanie z pominięciem kreatora,
  • rodzaje płatności w AdWords,
  • dostęp do konta,
  • dlaczego dobrze jest połączyć konto AdWords z Analytics i jak tego dokonać,
  • jak połączyć konto AdWords z kontem Google Search Console.

Ja stworzyć solidną kampanię w sieci wyszukiwania

  • jak jest zorganizowane konto AdWords,
  • szczegółowe omówienie opcji konfiguracyjnych,
  • gdzie szukać pomysłów na słowa kluczowe,
  • jak grupować słowa kluczowe,
  • co to są typy dopasowań i jak z nich korzystać,
  • jak tworzyć skuteczne reklamy,
  • jak wybrać odpowiednią stronę docelową dla reklam,
  • czym są rozszerzenia reklam i jak z nich korzystać.

Raportowanie i optymalizacja

  • jak poruszać się po koncie AdWords - czyli co jest czym,
  • jak dostosować kolumny i tworzyć zestawy kolumn w raportach,
  • jak korzystać z segmentów - przykłady użycia,
  • korzystanie z filtrów i wykresów,
  • tworzenie cyklicznych raportów,
  • narzędzie podglądu i diagnostyki reklam,
  • analiza aukcji - czyli Ty, a konkurencja,
  • co optymalizować w kampanii,
  • czym jest wynik jakości i jak z niego korzystać,
  • co to jest udział w wyświetleniach i co zrobić w przypadku wysokiej utraty udziału wyświetleń,
  • jak korzystać z raportu wyszukiwanych haseł,
  • co to są wykluczające słowa kluczowe i jaka jest ich rola w optymalizacji,
  • jak korzystać z dostosowania stawek.

Śledzenie konwersji w AdWords

  • czym jest konwersja i po co śledzić konwersje,
  • konwersje i mikrokonwersje,
  • importowanie celów z Google Analytics,
  • konfigurowanie konwersji AdWords,
  • kod konwersji i jego instalacja,
  • metryki związane z konwersjami.

Cena szkolenia

cena regularna: 600zł netto dla jednej osoby

Cena szkolenia obejmuje:

  • ponad 6 godzin intensywnego szkolenia z wieloma przykładami i praktycznymi ćwiczeniami,
  • imienny certyfikat ukończenia szkolenia,
  • materiały ze szkolenia w formie elektronicznej,
  • serwis kawowy (kawa, herbata, woda, soki i ciastka).

Termin i miejsce szkolenia

Wrocław, 27 stycznia 2016 (środa)  9:30 - 17:00
Silver Tower Center, ul. Plac Konstytucji 3 Maja 3 (naprzeciwko Dworca Głównego PKP)

Ilość uczestników: od 8 do 12 osób

Kto prowadzi szkolenie

Tomasz Ciepłucha - Certyfikowany Trener Google AdWords

Szkolenia prowadzi Tomasz Ciepłucha - Certyfikowany Trener Google AdWords, Certyfikowany specjalista Gogole AdWords i Google Analytics, posiadacz kompletu certyfikatów Google AdWords i Google Analytics.

Na co dzień prowadzi kampanie reklamowe AdWords dla małych i średnich firm, zajmuje się wdrażaniem zaawansowanych kodów śledzących na stronach internetowych z wykorzystaniem Google Analytics i Google Tag Managera.

Jest Wschodzącą Gwiazdą forum pomocy AdWords, gdzie pomaga innym użytkownikom w rozwiązywaniu ich problemów. Z branżą reklamy on-line związany od 2005 roku.

Jesteś zainteresowany/a?

Chcesz wziąć udział w najbliższym szkoleniu z Google AdWords we Wrocławiu? Zapisz się już dziś wypełniając poniższy formularz zgłoszeniowy!

Po wysłaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą by przekazać Ci szczegółowe informacje o szkoleniu i płatnościach.