Szkolenie Google AdWords
Jeżeli chcesz wiedzieć jak od podstaw tworzyć w AdWords skuteczne kampanie reklamowe, umiejętnie je optymalizować i wykorzystywać w tym celu wszystkie dostępne narzędzia zapraszamy Ciebie do Wrocławia na szkolenia z Google AdWords!
Kiedy i gdzie:
27 stycznia 2016 we Wrocławiu, godz. 9:30 - 17:00
(rejestracja na szkolenie została zakończona)
Silver Tower Center, ul. Plac Konstytucji 3 Maja 3
Cena:
600zł netto (od osoby)
Prowadzący:
Tomasz Ciepłucha - Certyfikowany Trener Google AdWords
Google AdWords to program reklamowy Google, dzięki któremu możesz docierać ze swoją reklamą on-linę do niemal każdego użytkownika sieci poprzez wyszukiwarkę Google oraz w ogromnej ilości stron stanowiących sieć reklamową Google.
O skuteczności kampanii prowadzonych z wykorzystaniem AdWords bardzo często decyduje jednak umiejętność posługiwania się tym narzędziem i znajomość jego funkcji i możliwości. Dlatego warto poznawać AdWords od podstaw z profesjonalnym trenerem.
Dla kogo jest to szkolenie?
Na szkolenie może zapisać się każdy - bez względu na stopień znajomości AdWords i wcześniejsze doświadczenia. W szczególności jednak na szkolenie zapraszamy osoby, które nie miały do tej pory żadnego kontaktu z AdWords i nie dysponują żadną wiedzą w tym zakresie, a chciałyby nauczyć się od podstaw jak skutecznie reklamować się w Google.
W szczególności na szkolenie zapraszamy:
- właścicieli małych firm, którzy chcą zacząć reklamować się on-line,
- menedżerów i pracowników działu marketingu,
- osoby, które twierdzą, że AdWords nie działa :)
- pracowników/właścicieli firm, które zlecają prowadzenie kampanii firmom zewnętrznym - by móc lepiej zrozumieć ich działania,
- osoby, które chcą się rozwijać i podnosić swoje kwalifikacje w zakresie reklamy on-line,
- osoby, które chcą znaleźć pracę jako marketer w agencjach reklamowych.
Czego nauczysz się na szkoleniu?
Wstęp do AdWords
- czym jest AdWords i dlaczego warto reklamować się w wyszukiwarce Google,
- gdzie mogą wyświetlać się Twoje reklamy i jak jest zbudowana reklama tekstowa,
- za co płacisz w AdWords, czym jest aukcja i co decyduje o kolejności wyświetlania reklam,
Zakładanie i konfiguracja konta
- szybki start - założenie konta i uruchomienie kampanii w 10 minut z użyciem kreatora,
- zakładanie z pominięciem kreatora,
- rodzaje płatności w AdWords,
- dostęp do konta,
- dlaczego dobrze jest połączyć konto AdWords z Analytics i jak tego dokonać,
- jak połączyć konto AdWords z kontem Google Search Console.
Ja stworzyć solidną kampanię w sieci wyszukiwania
- jak jest zorganizowane konto AdWords,
- szczegółowe omówienie opcji konfiguracyjnych,
- gdzie szukać pomysłów na słowa kluczowe,
- jak grupować słowa kluczowe,
- co to są typy dopasowań i jak z nich korzystać,
- jak tworzyć skuteczne reklamy,
- jak wybrać odpowiednią stronę docelową dla reklam,
- czym są rozszerzenia reklam i jak z nich korzystać.
Raportowanie i optymalizacja
- jak poruszać się po koncie AdWords - czyli co jest czym,
- jak dostosować kolumny i tworzyć zestawy kolumn w raportach,
- jak korzystać z segmentów - przykłady użycia,
- korzystanie z filtrów i wykresów,
- tworzenie cyklicznych raportów,
- narzędzie podglądu i diagnostyki reklam,
- analiza aukcji - czyli Ty, a konkurencja,
- co optymalizować w kampanii,
- czym jest wynik jakości i jak z niego korzystać,
- co to jest udział w wyświetleniach i co zrobić w przypadku wysokiej utraty udziału wyświetleń,
- jak korzystać z raportu wyszukiwanych haseł,
- co to są wykluczające słowa kluczowe i jaka jest ich rola w optymalizacji,
- jak korzystać z dostosowania stawek.
Śledzenie konwersji w AdWords
- czym jest konwersja i po co śledzić konwersje,
- konwersje i mikrokonwersje,
- importowanie celów z Google Analytics,
- konfigurowanie konwersji AdWords,
- kod konwersji i jego instalacja,
- metryki związane z konwersjami.
Cena szkolenia
cena regularna: 600zł netto dla jednej osoby
Cena szkolenia obejmuje:
- ponad 6 godzin intensywnego szkolenia z wieloma przykładami i praktycznymi ćwiczeniami,
- imienny certyfikat ukończenia szkolenia,
- materiały ze szkolenia w formie elektronicznej,
- serwis kawowy (kawa, herbata, woda, soki i ciastka).
Termin i miejsce szkolenia
Wrocław, 27 stycznia 2016 (środa) 9:30 - 17:00
Silver Tower Center, ul. Plac Konstytucji 3 Maja 3 (naprzeciwko Dworca Głównego PKP)
Ilość uczestników: od 8 do 12 osób
Kto prowadzi szkolenie

Szkolenia prowadzi Tomasz Ciepłucha - Certyfikowany Trener Google AdWords, Certyfikowany specjalista Gogole AdWords i Google Analytics, posiadacz kompletu certyfikatów Google AdWords i Google Analytics.
Na co dzień prowadzi kampanie reklamowe AdWords dla małych i średnich firm, zajmuje się wdrażaniem zaawansowanych kodów śledzących na stronach internetowych z wykorzystaniem Google Analytics i Google Tag Managera.
Jest Wschodzącą Gwiazdą forum pomocy AdWords, gdzie pomaga innym użytkownikom w rozwiązywaniu ich problemów. Z branżą reklamy on-line związany od 2005 roku.
Jesteś zainteresowany/a?
Chcesz wziąć udział w najbliższym szkoleniu z Google AdWords we Wrocławiu? Zapisz się już dziś wypełniając poniższy formularz zgłoszeniowy!
Po wysłaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą by przekazać Ci szczegółowe informacje o szkoleniu i płatnościach.