Audyt konta Google Ads (dawniej AdWords) już od 300zł!

Bez względu na to, czy prowadzisz swoje konto Google Ads samodzielnie, czy powierzyłeś prowadzenie kampanii zewnętrznej agencji, raz na jakiś czas dobrze jest przeprowadzić audyt konta Google Ads w celu sprawdzenia poprawności konfiguracji samego konta oraz stopnia optymalizacji poszczególnych kampanii.

Nawet w agencjach spotyka się niestety czasem osoby niedoświadczone, które nie wykorzystują w pełni możliwości systemu Google Ads, a niekiedy zdarza się nawet, że popełniają kardynalne błędy, a kampanie klienta są zaniedbane.

Kiedy potrzebujesz audytu kampanii?

Audyt konta i kampanii Google Ads może zlecić każdy w każdej chwili, ale w szczególności jest on polecany gdy:

  • swoje kampanie Google Ads prowadzisz samodzielnie dla swojej firmy,
  • czujesz, że można zrobić coś lepiej, ale brakuje Ci wiedzy,
  • uważasz, że za kliknięcia płacisz za dużo,
  • chcesz sprawdzić agencję, która prowadzi Twoje kampanie,
  • chcesz sprawdzić pracownika w Twojej agencji.

Co obejmuje podstawowy audyt kampanii?

Podstawowy audyt konta Google Ads, który kosztuje u nas już od 300zł netto, obejmuje między innymi sprawdzenie:

  • ustawień konfiguracyjnych konta (automatyczne tagowanie, połączenie konta Google  Ads z kontem Analytics i Search Console),
  • śledzenia konwersji,
  • organizacji konta (podział na kampanie i grupy reklam),
  • skuteczności konta w zakresie kluczowych wskaźników efektywności,
  • wyników jakości dla słów kluczowych,
  • ogólnych ustawień kampanii (kierowanie na lokalizację, języki, urządzenia, harmonogram),
  • ustawienia rotacji reklam w kampanii,
  • ustawienia metody wyświetlania reklam w kampanii i ograniczenia liczby wyświetleń,
  • konfiguracji kampanii pod względem celów kampanii (np. strategii ustalania stawek),
  • udziału w wyświetleniach i utraty wyświetleń z powodu pozycji i budżetu,
  • użycia wykluczających słów kluczowych,
  • raportu wyszukiwanych haseł,
  • ilości reklam w grupach,
  • ilości słów i typów dopasowań słów w grupach,
  • wykorzystania rozszerzeń,
  • skuteczności konta w porównaniu z konkurencją,
  • wykorzystanie list remarketingowych (w sieci reklamowej i wyszukiwania),
  • przeprowadzenie diagnostyki słów kluczowych...

W wyniku przeprowadzonego audytu otrzymasz raport ze wskazówkami i zaleceniami napisanymi prostym i zrozumiałym językiem. Audyt jest przeprowadzany w ciągu 48 godzin od jego zlecenia i w tym czasie otrzymasz na podany adres email raport z audytu.

Dlaczego my?

Dowiedz się dlaczego warto nam zaufać i powierzyć audyt kampanii Google Ads właśnie nam:

  • posiadamy status Partnera Google w zakresie prowadzenia kampanii Google Ads,
  • działamy na rynku w branży usług internetowych i reklamowych nieprzerwanie od 12 lat,
  • na co dzień zajmujemy się obsługa kampanii Google Ads naszych Klientów.

To daje Ci gwarancję, że Twoje konto Google Ads zostanie sprawdzone z uwzględnieniem wszystkich aktualnych i najnowszych zaleceń Google, a przekazane Ci w raporcie wskazówki przyczynią się nie tylko do lepszego wydatkowania Twoich środków reklamowych, ale przede wszystkim poprawią skuteczność Twoich reklam po ich wprowadzeniu.

Jak zamówić audyt konta Google Ads?

  1. wypełnij formularz zgłoszeniowy (znajdujący się na dole strony),
  2. zaakceptuj prośbę o połączenie Twojego konta Google Ads z naszym kontem menedżera klienta (kontem MCK),
  3. poczekaj na potwierdzenie przyjęcia zlecenia wraz z potwierdzeniem kosztów,
  4. w ciągu 48 godzin od przyjęcia zlecenia i akceptacji kosztów z Twojej strony otrzymasz od nas kompletny raport z audytu Twojej kampanii.

Pamiętaj, że w trakcie audytu nie wprowadzamy na Twoim koncie żadnych zmian, a po zakończonym audycie masz możliwość cofnięcia przydzielonego nam dostępu.

Formularz zamówienia audytu

W celu zamówienia audytu kampanii Google Ads wypełnij poniższy formularz podając swoje dane i informacje o koncie i poczekaj na przyjęcie zgłoszenia (zazwyczajw ciągu 24 godzin roboczych).