Co obejmuje cena za prowadzenie kampanii Google Ads (AdWords)

Opłata za prowadzenie kampanii obejmuje między innymi czynności takie  jak:

  • monitorowanie skuteczności całego konta i kluczowych wskaźników efektywności (KPI),
  • przegląd raportu wyszukiwanych haseł i dodawanie wykluczających słów kluczowych,
  • rozbudowę istniejących grup reklam o nowe słowa kluczowe,
  • podział istniejących grup reklam,
  • tworzenie nowych reklam i rozszerzeń,
  • korektę stawek maks. CPC na podstawie danych o skuteczności,
  • monitorowanie wyników jakości dla słów kluczowych,
  • monitorowanie udziału w wyświetleniach i utraty udziału w wyświetleniach ze względu na budżet i pozycję,
  • monitorowanie skuteczności ze względu na urządzenia i lokalizację oraz wdrażanie dostosowania stawek,
  • sprawdzanie skuteczności konta w porównaniu z innymi reklamodawcami,
  • przeprowadzanie diagnostyki słów kluczowych,
  • wdrażanie na koncie nowych rozszerzeń i funkcji reklamowych,
  • przeprowadzanie eksperymentów w celu testowania nowych strategii.

Współpracując z nami możesz zawsze liczyć na:

• rzetelną i fachową obsługę Twoich kampanii
(otrzymasz dedykowanego opiekuna będącego Certyfikowanym Specjalistą Google Ads),

• szybkie reagowanie na Twoje prośby i zgłoszenia
(większość tematów załatwiamy od ręki),

• pomoc w zrozumieniu skomplikowanych pojęć i terminów
(chętnie odpowiemy na Twoje pytania i wyjaśnimy Ci, co znaczą poszczególne współczynnik i terminy),

• wsparcie w zakresie optymalizacji Twojej strony WWW
(o skuteczności kampanii decyduje też sama strona więc pomożemy Ci ją zoptymalizować),

• comiesięczne raporty podsumowujące skuteczność Twoich kampanii,
(po zakończeniu każdego miesiąca otrzymasz czytelny raport skuteczności Twoich kampanii i wydatkowanych środków).

Masz pytania? Chcesz reklamować się w Google?

Wyślij formularz kontaktowy

lub zadzwoń do nas:

71 30-70-610

Nasi eksperci z chęcią odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania i pomogą Ci przeanalizować Twoje potrzeby!