Co obejmuje cena za prowadzenie kampanii Google Ads (AdWords)
Opłata za prowadzenie kampanii obejmuje między innymi czynności takie jak:
- monitorowanie skuteczności całego konta i kluczowych wskaźników efektywności (KPI),
- przegląd raportu wyszukiwanych haseł i dodawanie wykluczających słów kluczowych,
- rozbudowę istniejących grup reklam o nowe słowa kluczowe,
- podział istniejących grup reklam,
- tworzenie nowych reklam i rozszerzeń,
- korektę stawek maks. CPC na podstawie danych o skuteczności,
- monitorowanie wyników jakości dla słów kluczowych,
- monitorowanie udziału w wyświetleniach i utraty udziału w wyświetleniach ze względu na budżet i pozycję,
- monitorowanie skuteczności ze względu na urządzenia i lokalizację oraz wdrażanie dostosowania stawek,
- sprawdzanie skuteczności konta w porównaniu z innymi reklamodawcami,
- przeprowadzanie diagnostyki słów kluczowych,
- wdrażanie na koncie nowych rozszerzeń i funkcji reklamowych,
- przeprowadzanie eksperymentów w celu testowania nowych strategii.
Współpracując z nami możesz zawsze liczyć na:
• rzetelną i fachową obsługę Twoich kampanii
(otrzymasz dedykowanego opiekuna będącego Certyfikowanym Specjalistą Google Ads),
• szybkie reagowanie na Twoje prośby i zgłoszenia
(większość tematów załatwiamy od ręki),
• pomoc w zrozumieniu skomplikowanych pojęć i terminów
(chętnie odpowiemy na Twoje pytania i wyjaśnimy Ci, co znaczą poszczególne współczynnik i terminy),
• wsparcie w zakresie optymalizacji Twojej strony WWW
(o skuteczności kampanii decyduje też sama strona więc pomożemy Ci ją zoptymalizować),
• comiesięczne raporty podsumowujące skuteczność Twoich kampanii,
(po zakończeniu każdego miesiąca otrzymasz czytelny raport skuteczności Twoich kampanii i wydatkowanych środków).
Masz pytania? Chcesz reklamować się w Google?
lub zadzwoń do nas:
Nasi eksperci z chęcią odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania i pomogą Ci przeanalizować Twoje potrzeby!