Reklamuj się skutecznie on-line razem z nami!
Nasze kompetencje pozwalają nam zaoferować Ci nasze usługi w zakresie 3 głównych grup usług związanych z promocją Twojej strony w Internecie. Zapoznaj się z naszą ofertą i skontaktuj się z nami by skutecznie reklamować swój biznes on-line!

Audyty kampanii Google Ads
- kompleksowe sprawdzenie konta,
- raport z audytu już w 48 godzin,
- podstawowy audyt tylko 300zł.

Pomiar skuteczności
- implementacja Google Analytics,
- śledzenie e-commerce,
- niestandardowe wdrożenia kodu.

Doradztwo i konsultacje
- pierwsza konsultacja za pół ceny,
- atrakcyjne pakiety cenowe,
- Google Ads (AdWords), Analytics i GTM.
Ostatnio na blogu

Partnerzy wyszukiwania, Maks. CPC i rzeczywisty koszt kliknięcia
Korzystasz w swoich kampaniach Google Ads kierowanych na sieć wyszukiwania ze śledzenia konwersji i ręcznego określania stawek CPC? Uważaj na partnerów w sieci wyszukiwania, gdyż koszt kliknięcia może kilkukrotnie przekroczyć określoną przez Ciebie stawkę!

Co oznaczają poszczególne metryki w ulepszonym e-commerce w Google Analytics
Przeglądając raporty dotyczące ulepszonego e-commerce w Google Analytics i analizując dane można dojść do błędnych wniosków, a to wszystko przez nie do końca zrozumiałe nazewnictwo poszczególnych metryk. O ile nazwa "wyświetlenia produktu na liście" nie budzi żadnych wątpliwości o tyle "Kupione produkty" nie jednego wprowadzi w błąd. Dziś zajmiemy się rozszyfrowaniem znaczenia poszczególnych metryk w ulepszonym e-commerce w Google Analytics.

Śledzenie transakcji (e-commerce) w Google Analytics z wykorzystaniem gtag.js - część 2
W poprzednim artykule pisałem o tym w jaki sposób przesyłać do Google Analytics podstawowe informacje dot. transakcji z wykorzystaniem nowego kodu gtag.js. Dziś nieco bardziej rozbudowany przykład, który pozwoli Ci przesyłać informację nie tylko o samej transakcji, ale również sprzedanych produktach.