Wdrożenie Google Analytics 4
Wdrożenie Google Analytics 4
Wdrożenie Google Analytics 4 na stronie WWW już od 300zł netto!
Reklama on-line w Google
Reklama on-line w Google
Najlepszy sposób na promocję Twojej strony.
Prowadzenie kampanii Google Ads już od 150zł/mies.
Konsultacje On-Line od 200zł/h
Konsultacje On-Line od 200zł/h
Konsultacje i doradztwo z ekspertem
w zakresie Analytics, GTM i Google Ads.
Pomiar skuteczności
Pomiar skuteczności
Mierz skuteczność swoich działań reklamowych z Google Analytics 4.

Reklamuj się skutecznie on-line razem z nami!

Nasze kompetencje pozwalają nam zaoferować Ci nasze usługi w zakresie 3 głównych grup usług związanych z promocją Twojej strony w Internecie. Zapoznaj się z naszą ofertą i skontaktuj się z nami by skutecznie reklamować swój biznes on-line!

Reklama w Google Ads

  • prowadzenie kampanii reklamowych w Google,
  • przejrzyste warunki współpracy,
  • opłata już od 150zł netto/mies.

Google Analytics 4

Wdrożenie Google Analytics 4 na stronie WWW już od 300zł netto!

Doradztwo i konsultacje

  • pierwsza konsultacja za pół ceny,
  • atrakcyjne pakiety cenowe,
  • Google Ads (AdWords), Analytics i GTM.

Pomiar skuteczności

  • wdrażanie kodów śledzących GTM i Google Analytics 4,
  • konfiguracja śledzenia e-commerce,
  • niestandardowe implementacje.

Ostatnio na blogu

Koniec rozszerzonych reklam tekstowych

Właśnie Google ogłosiło, że 30 czerwca 2022 r. utracimy możliwość tworzenia i edytowania rozszerzonych reklam tekstowych. Co to oznacza w praktyce i jak się do tego przygotować?

Partnerzy wyszukiwania, Maks. CPC i rzeczywisty koszt kliknięcia

Korzystasz w swoich kampaniach Google Ads kierowanych na sieć wyszukiwania ze śledzenia konwersji i ręcznego określania stawek CPC? Uważaj na partnerów w sieci wyszukiwania, gdyż koszt kliknięcia może kilkukrotnie przekroczyć określoną przez Ciebie stawkę!

Co oznaczają poszczególne metryki w ulepszonym e-commerce w Google Analytics

Przeglądając raporty dotyczące ulepszonego e-commerce w Google Analytics i analizując dane można dojść do błędnych wniosków, a to wszystko przez nie do końca zrozumiałe nazewnictwo poszczególnych metryk. O ile nazwa "wyświetlenia produktu na liście" nie budzi żadnych wątpliwości o tyle "Kupione produkty" nie jednego wprowadzi w błąd. Dziś zajmiemy się rozszyfrowaniem znaczenia poszczególnych metryk w ulepszonym e-commerce w Google Analytics.